3910 vizualizari
100 comentarii
Trebuie să fiţi logat pentru a posta comentarii.
De laudat in special prestatia lui Torje,Dolha si Bostina iar la capitolu deceptii : Niculescu (care e terminat rau)! :D m-ai bine pleaca acuma si o sa-l tinem minte ca pe clau-gol !
stefi_spartanul (07.02.2010 16:22)
Stai calm..Niculescu si Niculae o sa ne manance punctele in retur...iar noi ii vom injura pe Cristea si Scarlatache.
cipin85 (07.02.2010 16:42)
Ma uitam pe clasament..daca ne-am imbunatati jocul cred ca am putea ajunge chiar si pe un loc 2-3. Urziceni nu cred ca mai rezista asa bine fara Petrescu Varga si Balan. Timisoara pierde si ea daca pleaca Bucur. Putem la fel trece de Vaslui si Brasov, iar pe sTIAUA o batem in retur.
cipin85 (07.02.2010 16:50)
eu vad o lupta in 3 pt campionat. Noi, vaslui si tziganii de la gara. nici pe noi nici pe tzigani nu ne baga nimeni in seama insa am presimtirea ca ne vom lupta cu ei . poate intra si cfr in calcul. oricum urziceanca dupa ce a plecat muila_petrescu, va fi foarte slaba, aek fulgeru e mai slaba ca niciodata, si-a pierdut 3 atacantzi: karamyan, bucur si rusic, la care mai adaugam pe celalalt karamyan. brasovul nu poate emite pretentzii insa poate incurca pe oricine pt ca au echipa buna, iar in ultimu rand spurcatzii care din ce imi dau yo seama n-au echipa deloc, se vor intrece cu bragadiru in infrangeri. nu vad deloc campionatu ala tare si strans pe care toata lumea in lauda. imi mentzin parerea si spun DINAMO, vaslui si tziganii in lupta pt titlu. la ce lot avem trebuie sa ne descurcam. DOLHA-MOLINERO,GOIAN,GRIGORE,PULHAC-TORJE,N2,KONE,ALEXE-ANDREI CRISTEA, NICULAE. asta e 11-le ideal dupa parerea mea.
teo_teo (07.02.2010 17:25)
China, Moti sau Bratu si-ar putea face loc in echipa de start, dar niciunul nu pare a fi in forma, ba mai mult China este aproape de nerecunoscut fata de ce stiam noi pana sa plece la rusi, iar Moti este acelasi jucator care se multumeste cu putin si care gafeaza la fiecare meci, uneori chiar decisiv ( vezi meciul cu astra ). iar de BRATONE ce sa zic ? am mare incredere in el ca va reveni la forma care l-a consacrat si va redeveni golgheteru nostru ! restul lotului e si el bun, sunt semne bune de la Ganea, Bostina pe care nu l-am inghitit niciodata mi-a placut si ieri si azi, a fost util la constructie, Rus cred totusi ca nu este de DINAMO, daminuta este cea ma prosta afacere facuta vreodata de DINAMO, diabate cred k si-ar face mai bn treaba pe postul de fundas central, Claudiu este acelasi om din tur, adica vulpoiul batran din atac, iar de "printz si diamant" nu pot sa vb.am omis totusi vedeta echipei : SCARLATACHE =)) nu m-as mira sa-l vad si in tricolor...depinde doar de tasu !
teo_teo (07.02.2010 17:31)
@teo
Ii subestimezi pt spurkkti. Stoichita e antrenor bunicel..cu experienta. Acum s-au intarait si ei un pic, plus ca ei au mult noroc. In tur au avut vreo 3 meciuri castigate in ultimele 3 minute.
CFR si DINAMO nu au antrenori. In schimb CFR are lot. Vaslui si Brasov nu stiu cum de sunt asa sus...nu am asa incredere in calitatile lui Lacatus si Viorel Moldovan, dar nu se stie niciodata. Daca reusim sa legam vrei 3-4 victorii consecutive intram in lupta...daca nu..Goodbye
cipin85 (07.02.2010 17:37)
Printul a jucat BINE! a facut faza defensiva si la ajutat de MULTE ori pe brazilian! asa ca degeaba zici u acolo: iar de "printz si diamant" nu pot sa vb.
man! u gandesti acum dupa evolutiile trecute! daca vorbim de cum a jucat X sau Y meciul asta atunci SCRIE CORECT! SA STIE ADEVARUL CEI CARE NU AU VAZUT MECIUL!
tussy (07.02.2010 17:55)
n-am jucat nu stiu ce...ne trebuie fundasi!
tudor_spartanu (07.02.2010 18:40)
da scrie mai liviu si cum s-a prezentat si amicu tau Niculae, ca vad ca tot iti place sa dai in stanga si in dreapta,mai mult sau mai putin justificat, da pe el il cocolesezi mereu ( ca sa nu zic ca ii inventezi evolutii fulminante cand doarme pe teren).
Torje a fost de departe azi cel mai bun. si mi-a placaut cum s-a miscat si scarlatache ca si fundas central si asta nu doar in meciul asta (postul pe care il juca de la inceput la juniori, pt cei care nu stiu). poate nu e chiar un caz pierdut. Goian la varsta lui dadea pase de gol rapidului (in inspiratia unui grande antrenore de a-l folosi fundas dreapta) si uite acu ce a ajuns. scarlatache e clar slab ca fundas lateral,desi are niste calitati pe care multi le trec cu vederea si anume ca loveste mingea la fel de bine cu ambele picioare (cateodata si la fel de prost =)) ) si centreaza destul de bine. de exemplu cand a jucat stoper stanga a dat niste pase in adancime cu stangu de nu-mi venea sa cred ca e el.
cekyy2010 (07.02.2010 18:44)
kone se misca bine in amicale ... e peste margaritescu
J0nnie (07.02.2010 19:09)
Fundasii nostri au probleme in jocul aerian pana si impotriva unor adversari pe care-i gadila iarba la oo. Nu e posibil asa ceva.
cekyy2010: Iti dau o veste buna si una proasta. Veste proasta e ca prietenul tau, Diana Niculescu, este la momentul actual cel mai slab atacant din liga intai. Un fotbalist inutil.
Veste buna e aceea ca azi a reusit sa nimereasca poarta de la 11m, lucru pe care nu l-a reusit cand a trebuit. Sau poate atunci Porcea si Becali Ion i-au umblat la circuite (numai daca-mi aduc aminte cu cata ura i-a tras mingea din brate lui Cristea), asa cum facuse si Netoiu acum vreo 3-4 ani.
florin_80 (07.02.2010 19:32)
Ce ma amuza baiatu asta cekyy2010

in opinia lui Scarlatache si Niculescu sunt piese de baza in echipa . Doamne...are si Dinamo "stelistii" ei in gandire se pare...
Scarlatache n-ar avea loc nici pe banca la Alba-Iulia ca sa nu mai zic de Urziceni sau CFR.
Niculescu e gata, nu mai poate sa alerge, uita-te cum gafaie pe teren.
Imi plac Kone, Zicu, Bostina si Torje cum se misca in amicale. si Leonardo mi se pare bunicel. Nu ne-am lua teapa cu el. Daca amicu Porcea il da pe Liviu Ganea cu Jabba, e grav. Bratu isi va reveni f greu, Niculescu abia nimereste poarat de la 11 m ( mai da si pe langa si de-acolo) si vom sta iarasi in An. Cristea si Niculae.
the_lord (07.02.2010 20:01)
P.S. - Florine n-am copiat de la tine. nu citisem comentariu tau cand am scris.

the_lord (07.02.2010 20:02)
Lordule, daca Bostina, Kone si Leonardo sunt bunicei, ia-i tu acasa si da-ne la schimb niste bunicute!
P.S. Iar am baut, dar tot raman fan Zicu, Ad. Cristea si Pulhac!
Costel (07.02.2010 21:06)
florin_80...te bagi ca musca-n... stii tu unde. am zis eu ca niculescu e cel mai bun? stii tu p-aia , surdu cand n-aude le potriveste. in alta ordine de idei n-am vazut atata ura fata de un simbol al clubului nici fata de criminali in serie. tot ce se intampla rau la dinamo e vina lui Niculescu. Niculae nu joaca nimic meci de meci din cauza rezervei Niculescu caruia niste "inteligenti" de pe aici ar vrea sa-i ia placerea de a se retrage de la Dinamo cand pofteste dumnealui, ca la cate a facut, cred eu ca e indreptatit. daaa..atacantul cu cele mai putine minute jucate, care nu incurca pe nimeni , va incurca pe voi desteptilor. vina lui e ca titularul incontestabil nicular are tehnica si valoare unui cartof degerat. ba chiar mai mult eu zic sa-i imputam lui niculescu absolut toate meciurile proaste facute de niculae (eu le-am pierdut siru de mult), ca doar el e de vina.lu the_lord nici n-am ce sa-i raspund decat sa-si puna ceasu sa sune sa nu intarzie la gradinita.
cekyy2010 (07.02.2010 22:35)
cekyy2010
1. varsta mea e cu mult superioara cele pe care o ai tu.
2. majoritatea suporterilor dinamovisti sunt de parere ca Niculescu ar trebui sa lase locul altora mai tineri intru-cat e vizibil ca el nu mai poate, numai tu si inca vreo cativa mai credeti in el.
3. Pe Niculae ( in momentul asta), oricat de prost ar juca, nu poti sa il compari cu putoarea de Niculescu. E vorba de atitudine, lucru pe care tu nu il intelegi defel.
4. sigur nu esti Diana Munteanu-Niculescu deghizata? "Ideile" tale bat mult spre cele ale unei blonde.
the_lord (07.02.2010 23:16)
cel mai bun atacant in tur a fost andrei cristea ...
si claudiu si niculae au jucat sub asteptari
J0nnie (07.02.2010 23:18)
3. Pe Niculae ( in momentul asta), oricat de prost ar juca, nu poti sa il compari cu putoarea de Niculescu. E vorba de atitudine, lucru pe care tu nu il intelegi defel.
the_lord (07.02.2010 23:16)
*****
sa stii ca nici niculae nu mai e niculae de la sporting ... se observa si la el anii si accidentarile
ce nu-mi place la niculae e ca aproape la fiecare duel cauta sa obtina fault ... imediat e pe jos
J0nnie (07.02.2010 23:24)
@cipin85:In Niculae eu am incredere.In Niculescu,nu prea.In schimb Printul Cristea a dovedit clar ca e fotbalist de curtea scolii.Am crezut in el mult de tot,dar nu il ajuta nici fizicul si nici capul.Pacat de talentul care il are.De Scarlatache nici nu mai are rost sa reamintesc ca joaca pe spinarea lu' militianu' de tac-su.Eu il astept pe fotbalistul asta adulat de multa lume pe aici,Bratu,sa vad cand o sa mai reuseasca asta sa se impuna ca titular la Dinamo.L-am vazut putin in meciul ala cu ucrainienii.Nu mai are nici o treaba cu mingea.Tampitu de Borcea zicea ca Bratu e un jucator fabulos cand o sa isi revina.Fabulos,adica din fabule,poate.
Dehumanizer (07.02.2010 23:26)
tot o arzi cu niculae...si Liviu Ganea si Andrei Cristea au atitudine da parca nu darama tot prin fault spre poarta. nu-l poti compara pe niculae cu Niculescu , pentru ca niculae un nimic fata de Niculescu , in ceea ce priveste cariera la Dinamo. eu cred ca la gradinita inca nu v-au invatat ce e ala fotbal...il confunzi cu judo unde niculae e clar cel mai tare. Niculae probabil singurul atacant atehnic, nu din lotul lui Dinamo, ci din toata liga 1,in afara de sut puternic omu asta nu mai are nimic, poate doar apucaturi de judokan , pe care doar pe tine si pe pinguinii ca tine ii impresioneaza. ceau...vezi ca ti-a trecut ora de culcare. asta e ultima data cand iti mai raspund pentru ca pe oamenii cu idei fixe (si totodata si proste) ii strunesti mai greu decat pe boi de pasune.
cekyy2010 (07.02.2010 23:30)
liechtenstein (07.02.2010 23:40)
watch?v=SkZ1LX6LYbU
liechtenstein (07.02.2010 23:40)
tu confunzi majoritatea cu 2-3 babalaci care n-au pic de respect pentru un om care a facut atatea pentru Dinamo. cand intra pe teren toti il aclama (pe stadion bineinteles, aia sunt majoritatea, nu soriceii care voateza de 10 ori pe acelasi cont pe net). iar faptul ca vorbesti asa despre el si sotia lui, 2 oameni la casa lor, cu copil si care nu apar nicioadata in ziarul tau preferat cancan , ma face sa ma indoiesc tare ca cerebelul tau e mai mare decat o nuca.
cekyy2010 (08.02.2010 00:11)
cekyy2010: Bine, in toata povestea asta eu sunt musca, iar tu esti partea cealalta. Stii tu la ce ma refer.
De cand ai intrat pe site-ul asta ai avut un unic scop: sa jignesti un jucator al lui Dinamo, chiar fara niciun motiv. Tin sa te anunt ca Niculae cand debuta la Dinamo, la 15 ani si jumatate, jucand inca de la primul meci cu tupeu, domnul Niculescu era prin serie B, pe la Turnu Severin. IN timp ce Niculae isi spargea capul intr-un meci cu Rapid si juca apoi cu capul siroind de sange, iar mai apoi peste o saptamana, pe Ghencea, pe un noroi pana la glezne, facea spectacol impreuna cu Mutu impotriva stelei, domnul Niculescu le promitea solemn agricultorilor din Craiova ca la Dinamo nu s-ar duce nici mort. IN timp ce unii jucatori ai lui Dinamo, multi neexperimentati, jucau un meci de cupa europeana, extrem de important, pe o vreme infernala, domnul Niculescu statea la caldurica. In timp ce unii isi vedeau de antrenamente, Niculescu suna la TV sa se planga de duritatea lor...
florin_80 (08.02.2010 07:17)
...criticand si santajand in modul cel mai ordinar o fosta glorie a lui Dinamo.
A dat goluri (cand prezentul nu va ajuta, apelati mereu la trecut)? Sa fie sanatos, asta tre' sa faca. E in fisa postului. Dar conteaza mult si caracterul. Iar aici e repetent, iar un astfel de jucator va fi considerat un idol doar de catre mucosi ca tine.
Si asta a fost ultima replica pe care ti-am dat-o, mai ales ca demonstrezi ca esti suporterul unui jucator, nicidecum al lui Dinamo.
florin_80 (08.02.2010 07:17)
florin, n-am ce sa-ti mai raspund ca si tu esti cu idei fixe. eu pe niculae nu l-am jignit cu nimic. mi-am spus parerea 70% din meciurile facute pentru dinamo de el sunt cel mult slabe. nu are tehnica deloc, si de alergat o face mult (da incet) si ca musca fara cap, faultand toti adversarii. iar ca un ultim raspuns, cuvintele tale: "A dat goluri (cand prezentul nu va ajuta, apelati mereu la trecut)? " citeste ce ai scris tu despre amicul tau niculae...pfff culmea nimic despre prezent.
cekyy2010 (08.02.2010 07:33)
mai baieti, ce dracu', ne-am imppartit in doua tabere, una anti-Niculescu si cealalta anti-Niculae? Cred ca e cam mult sa ne apucam sa-i jignim, merita tot respectul ce se cuvine actualior/fostilor mari jucatori ai lui Dinamo.
PS: Injurati si voi cunducerea daca vreti sa va "descarcati" pe cineva

Brigantes (08.02.2010 07:52)
Niculescu e cel mai adulat jucator mediocru din istoria lui Dinamo. A dat o groaza de goluri intr-un campionat in care nici macar "specialistii" nu mai stiau care meciuri sunt blat si care sunt pe bune!
In schimb, marele Niculescu care a facut atatea pt Dinamo (!!), nu exista in istoria echipei nationale, n-a miscat un pai in 2 meciuri cu Lazio, n-a dat vreodata vreun gol impotriva unei echipe mari cu exceptia a 3 meciuri intr-o toamna, a stat pe la Dinamo vreo 2-3 ani doar ca sa bata lovituri libere si cornere! Ah, plus ca de mare ce a fost, a venit inapoi cu coada intre picioare de la Genoa, Duisburg si Omonia!
Curu ma'sii, vb ca a facut Niculescu pt Dinamo de zici ca vb de Lucescu, Dinu, Dumitrache sau Nunweilleri!
Seychelles (08.02.2010 08:01)
cum ziceam...a aparut majoritatea , formata din 2-3 frustrati. lu seycheless chiar ca n-ai ce sa-i spui ca el o ia pe carari. asta chiar e cel mai frustrat si se vede ca are apucaturi anti-Niculescu de la o posta. cum ziceam mai e devreme , e genu de om care in mintea lui Niculescu e problema cea mai mare a lui Dinamo.El nu poate dormi ca Niculescu e rezerva la Dinamo. de ce a facut mah niculae atatea in meciu decisiv cu panatinaikos? =)). n-a miscat nimic, nici un sut pe poarta , nici o pasa. 0 barat. prin minutul 70 deja ma apucase nervu cand il vedeam ca nu se mai opreste in a indoarce pase direct la adversari, ma gandeam ca poate e aprope de un transfer la ei. si cel mai tare imi vine sa rad ca tamas a fost mai periculos decat el pe faza de atac...aia da daruire.
cekyy2010 (08.02.2010 08:48)
eu mi-am spus parerea. Andrei Cristea si Liviu Ganea ar trebui sa fie atacu, la ce am vazut pana acu. Sunt cei mai in forma. Niculae nu e de Dinamo, poate nici Niculescu nu e , dar daca omu a decis sa se retraga aici, si cred ca la ce a facut merita. si nu sunt singuru,dar nah nu stau acu sa ma contrazic cu "majoritatea" asta formata din 2-3 cu apucaturi antisociale. gata ca am si alte treburi azi decat sa ma contrez cu membrii antiniculescumania
cekyy2010 (08.02.2010 08:54)
@cekyy2010
eu nu fac comparatia intre Niculae si Niculescu. Ma scuzi, dar mi-e imposibil sa-l compar pe Niculae, care e jucator cu limitele lui, si Niculescu care a fost jucator si azi e doar fin. Pe mine nu ma intereseaza de unde se retrage Niculescu pt ca s-au mai retras din alta parte si Dumitrache, si Lucescu si Orac etc etc, jucatori mai mari ai lui Dinamo decit Niculescu!
Pt mine, Niculescu s-a retras in timpul meciurilor cu Lazio, cind a fost o parasuta pe teren! S-a mai retras cind a facut puci cu cancunistii impotriva antrenorului si a ajuns Dinamo pe locul 4-5 in sezonul acela. Pt mine, jucatorul Niculescu nu mai exista de atunci.
Asta de azi e o caricatura care nu are loc in nici o echipa din div A, dar e tinut de porcea si este simbolul modului in care se fac lotul si echipa la Dinamo: pe pile, pe interese, pe rubedenii.
De aia nu are loc Ganea in echipa, e rezervat lui Niculescu care sta pe teren sa ridice mainile in sus la fiecare minge pierduta.
Seychelles (08.02.2010 08:55)
@Seychelles : cu everton a fost cel care a dat tonul unei victorii istorice(a dat primul gol si a avut cateva actiuni foarte bune iainte sa fie accidentat destul de grav la umar). Apoi putem spune ca ne-a calificat in primavara europeana dupa multi ani in 2006/2007, fiind al doilea marcator al competitiei cu 8 goluri(a marcat in grupe la Brugges in 1-1, golul victoriei de acasa cu Besiktas 2-1 si ambele goluri cu Leverkusen 2-1 asadar 4 goluri din 6 ale echipei). Pe langa asta, ne-a adus si multe bucurii in meciurile cu spurcatii, marcand de multe ori cu stana, asadar nu putem spune ca a fost doar un jucator mediocru. Daca ar fi facut toti atacantii de acum ai lui Dinamo macar cat el, nu mai eram pe locul 8.
La nationala nu a facut nimic din acelasi motiv pentru care nici Danciulescu nu a facut nimic: a avut "norocul" sa dea peste un selectioner care nu vedea nimic de breton. Cu siguranta era mai bun decat vedete gen Mazilu, Daniel Niculae sau Dica.
Din pacate anii trec si el tot sta.
Brigantes (08.02.2010 09:02)
spre binele lui, Niculescu ar trebui sa devina cat mai repede o "fosta mare glorie dinamovista". Altfel risca sa se faca de ras precum alti mari jucatori care nu su stiut cand sa puna punct.
Brigantes (08.02.2010 09:03)
@Brigantes
eu nu spun ca Niculescu a fost un jucator prost; dimpotriva, am spus mereu ca a avut calitati si talent. Ai mare dreptate, cu Everton a jucat poate cel mai bun joc al lui! PT CA ALERGA!!
e clar ca a fost un jucator mai bun decit Dragus, M. Ivan sau Mihalcea, sa dau citeva exemple, insa sa fim seriosi, pt Dinamo el nu a facut si nu reprezinta mare brinza. VORBESC DE DINAMO PE CARE-L STIU EU, NU DE CIRPA DE AZI A LUI PORCEA SI A FRATILOR FECALI!
Unde sunt calificari in cupele europene, cite jocuri am jucat in Sampion Lig, de cite ori am mers la mondiale si europene? Canci, nimic! Nu zic ca e vina lui Niculescu, dar si el ca si ceilalti rahati de jucatori din perioada 1990-2010 sunt NISTE PRAPADITI!
Si stii ce ma mai enerveaza? Fanfaronada asta: noi suntem Dinamo, declansam jihadul, pe care o mai presteaza si Niculescu din cind in cind! Daca as fi fotbalist roman cu performantele de azi, as tace in PM de gura. Sunt niste rahati cu oki aproape 99,99% dintre ei!
Seychelles (08.02.2010 09:42)
Si cel mai mult ma enerveaza Niculescu nu pt ce e el, ci pt ce simbolizeaza el.
El e adevaratul simbol al lui Dinamo de azi, nu Dinu!! E simbolul nepotismului, al suficientei si mediocritatii, al non-performantei, al mersului pe teren si al lipsei de efort!!
Asta ma enerveaza la el, nu faptul ca e prin lot.
Seychelles (08.02.2010 09:46)
Niculae nu e tot fin? explica-mi si mie de ce e titular meci de meci desi nici forma si cu atat mai putin valoarea nu-l recomanda? eu am zis...il vreau pe Liviu Ganea in atac pentru ca are un potential foarte mare de a creste, si nu Niculescu il tine in loc ci niculae. cine e atacantul care nu sta nicioada pe banca indiferent de evolutie? Niculae... in tur Niculescu are cele mai putine minute jucate,a fost si rezerva lui Alexe, pana si Andrei Cristea a mai fost rezerva, in scimb Niculae cat e apt e titular continuu. nu iti inteleg frustrarea deloc. cu ce te deranjeaza pe tine rezerva Niculescu? in plus s-a vazut o schimbare la el cand a avut continuitate. nu ai ce sa arati cand intri ultimele 10 minute pe final. zici ca stie doar sa bata lovituri libere si cornere, dar cine sta juma de ora-o ora dupa antrenamet sa ele exerseze?Niculae?pe asta cu alergatu nu stiu de unde o scoti,Niculescu nu a alerga niciodata pentru ca nu asta a fost atuul lui.
cekyy2010 (08.02.2010 09:53)
@cekyy2010
eu nu inteleg ce vrei sa demonstrezi. Dinamo are nevoie de un jucator de tipul lui Niculae in atac, pt ca nici Ganea nici An Cristea nu pot juca ce joaca Niculae. Niculae a fost peste Niculescu cu mult in 2009, din toate punctele de vedere.
din punctul meu de vedere, atacantii ar trebui sa ramana: Niculae, Cristea, Ganea, Bratu si eventual Voican de la D2, daca o mai fi pe acolo. Nu l-am vazut pe Paun sa vad cum joaca acum.
Dar lasa-ne cu Niculescu al tau, pina una alta Niculae mai vrea si mai poate, e si mai tanar, prin urmare il prefer pe el decit pe Niculescu. Iar dc aveam nevoie de un jucator la 34 de ani in loc, ala trebuia sa fie Danciu, nu frecatorul de menta Niculescu!
Seychelles (08.02.2010 10:21)
@cekyy2010
1.apropo de frustrari si fixatii: uita-te in oglinda,tinand, bineinteles, strans in mana-ti transpirata de emotie poza lui Claudiu...
2."majoritatea asta de 2-3 babalaci" e de fapt MAJORITATEA (sute, poate mii de dinamovisti) care l-a votat pe DM drept jucatorul anului 2009 pe MARIUS NICULAE! capisci?
3.este evident pt oricine normal la cap ca in acest moment atacantul Niculae este peste Cl.Niculescu! simplu!
meee_meee (08.02.2010 10:30)
Niculescu nu mai poate juca fotbal, ar trebui sa se retraga. A fost un jucator extraordinar, dar gata, s-a dus, acum nici fizic nici psihic nu mai face fata.
Niculae e exact genul de jucator de care Dinamo are nevoie: un varf puternic care sa se poata lupta fizic cu fundasii adversi, un fel de "pivot" care sa impinga jocul spre poarta adversa. E singurul care poate face asa ceva si orice echipa din fotalul modern are un astfel de jucator. Dar cel mai important: se tine departe de scandaluri cu bautura si femei, ceea ce e destul de greu tinand cont de ce fel de colegi are.
Atacul lui Dinamo in acest moment ar trebui sa fie Cristea Niculae, sau Cristea-Niculae-Bratu cand isi revine Bratone.
Brigantes (08.02.2010 10:34)
gata n-am ce mai discut ca sunteti tuci..pupa-te cu niculae al tau secheala si lasa-ma in pace , tu si majoritatea ta de 2-3 insi. vorbesti continuu cu ura fara nici un argument. eu am adus argumente pentru tot ce-am zis tu numai glume penibile. e clar ca n-ai in cap nici o gaza, la fel ca "majoritatea" din care faci parte. somn usor. fie cum zici tu, ce te face pe tine sa dormi noapte mai bine. nu-mi mai bat capu, am zis mai devreme cu e cu oamenii cu idei fixe. muuuuuuuuuuu
cekyy2010 (08.02.2010 10:56)
@cekyy2010
auzi, bai putza, pina acum eu ti-am raspuns facind abstractie de cuvintele tale de papitzoi aparut cu mucii la nas pe aici! Dc te crezi inteligent, cred ca suntem citiva baieti pe aici care iti pot arata ca esti un ratat notoriu care are nevoie de DM sa creada ca a realizat ceva in viata lui pt ca i se pare ca Niculae e marea problema a echipei.
Seychelles (08.02.2010 11:12)
hoppaaa...am trezit smardoiu coclar din tine. hai pa obositule.
cekyy2010 (08.02.2010 11:16)
@cekyy2010 : m-am apucat sa-ti citesc comentariile, initial n-am vrut sa-ti raspund, consider ca pe multi il confunda pe Niculescu de acum cu cel din urma cu 3-4 ani, dar cand am ajuns la partea cu cat de bine joaca Scarlatache nu m-am mai putut abtine.
Un semn de civilizare e acceptarea si a altor pareri decat a ta. Din punctul asta de vedere tu esti la pamant.
Exista doua variante: toti de aici de pe site sunt prosti ca nu-l injura pe Niculae si doar tu esti destept...sau invers.
Brigantes (08.02.2010 13:32)
Citeste-ti comentarile sa vezi cine e kokalarul de aici. Dc esti nesimtit si prost crescut, stai acasa, nu veni sa enervezi lumea cu singura ta idee fixa.
Seychelles (08.02.2010 13:42)
vorbesti ca un smardoi nesimtit cand cineva nu e de acord cu tine si tot eu sunt de vina? hai ca esti amuzant. du-te si te culca amice. i-ai si pe baietii tai de cartier cu care ma ameninti. retardat notoriu esti tu. somn usor psihoticule
cekyy2010 (08.02.2010 14:10)
mai era cineva si anul trecut pe aici tot fixat pe o idee, dar parca era mai simpatic

Brigantes (08.02.2010 14:11)
@cekyy2010
amice, nu te complimenta, nu esti atat de imp sa ne mobilizam sa te batem :D
eu vb de a-ti arata cit de inteligent esti, nu sa te snopim in bataie. Scuza-ma, insa se pare ca esti cam nou pe aici dc tu crezi ca practicam amenintari.
mi se pare ca tu ai inceput sa vb despre "frustrati", "apucaturi antisociale" etc, un limbaj de golan care are nevoie de asemenea epitete sa para destept. Ei, baiete, iti pot spune linistit ca nu pari deloc destept, nici macar interesant, vorba lui Brigantes.
@Brigantes
Asta imi aduce aminte de Laziodin care a disparut dupa ce l-a injurat vreo 2 luni pe Rednic :D
Seychelles (08.02.2010 14:16)
@cekyy2010
Lupti pentru o cauza pierduta. Pe multi ii deranjeaza Niculescu pentru ca refuza sa vada realitatea. Trebuia sa se retraga deja, trebuia sa-i dea de gandit faptul ca nu a facut fata la Duisburg(bun, aia oricum retrogradau cu el sau fata el, dar de ce au vrut sa scape de el?) faptul ca nu a prins echipa la Omonia(nu APOEL sau Anorthosis, care au ajuns in UCL, ci Omonia, aia care sta si se uita la cele 2)...Sezonul asta mai mult s-a chinuit. Bun, inteleg, gol cu Rapid, gol cu Astra, poti sa zici ca inca mai poate si isi doreste. Insa e doar o zvacnire. Claudiu n-a fost niciodata un jucator profesionist, el a trait din talent si executie. Daca ii placea sa se antreneze atunci era ca si Danciulescu de exemplu, care la varsta asta se apropie de Primera Division. Are 5 goluri in 12 sau 13 meciuri parca la Hercules si e coechipier cu Delibasic in atac.
Daca returul nu merge si Claudiu va forta o sa piarda incet pana si simpatia tribunelor, care deja scartaie...
Alex_Caine_Rosu (08.02.2010 14:41)
Da ce aveti frate cu Niculescu, ca nu inteleg. Nu e vina lui ca e titular, nu a facut figuri ca e rezerva, iar ca rezerva e chiar ok pentru Dinamo comparativ cu alti jucatori din lot gen Scarlatache sau Rus. Omu vrea sa se retraga de aici, mai sta un sezon asa cand rezerva cand titular, a facut si meciuri bune si proaste ca orice om de lot ... Deci care e treaba?
Ne luam de cine nu trebuie. Propun sa ne luam de cretinu ala de Cristea care mi-a mancat zilele. Care face tot ce poate sa fie vandut, mai ca nu plange.
dadi (08.02.2010 14:42)
Claudiu Niculescu a incetat sa mai fie fotbalist in returul campionatului 2006/2007. In tur jucase bine ca avea concurenta. Danciu si Ganea erau peste el si el trebuia sa se pregateasca mai mult ca sa joace. Din retur insa, cand a plecat Ganea, Niculescu n-a mai jucat NIMIC! Stia ca e titular meci de meci, ca nici macar Rednic nu indraznea sa-i bage pe Mendy sau pe Liviu Ganea titulari in detrimentul finului. A inceput jalnic returul ( si el si Danciu), Dinamo facea numai egaluri, daca va amintiti, si chiar si pe Jiul ii bateam cu 1-0 acasa cu un gol norocos al lui C. Munteanu. 2 meciuri bune a facut in returul ala: cu steaua in ghena si cu rapidul in giulesti. ATAT a ramas din Niculescu! Apoi a fost doar o epava. Au urmat mementele "magice" cu Lazio cand a atins mingea de vreo 2 ori...
Si ce daca e "simbol" cum zice elefantelu asta de "cekyy2010". Sa stea la raft. Daca e pe simboluri, atunci sa joace Dinu, Talnar, Multescu, Orac, Rednic, Ando, nu Cleo.
the_lord (08.02.2010 14:56)
Iar la nationala nu selectionerul l-a blocat. Ati si uitat meciul din Olanda cu Niculescu titular? O lovitura libera, un sut de la distanta. Da, a fost frumos...Dar in poarta era Van Der Saar care nici nu trebuia sa se intinda dupa mingi, nu vreo panarama de portar de pe plaiurile mioritice. Chestii care in 2004 si 2005 tineau intr-un campionat cu blaturi si fara adversari, caci atunci era Dinamo campioana, si mai contau steaua si rapid, nu erau cfr, Timisoara, Vaslui, Urziceni, Brasov. Erau echipe mici ce nu puneau probleme. Acolo a avut o sansa si a demonstrat, la fel ca multi altii, ca nu e mare fotbalist. Sigur va aduceti aminte meciul, a fost revenirea lui Mutu dupa cocaina! Si atunci cand calificarea era pierduta mi se parea normal sa nu mai incerci cu cei care au demonstrat ca nu pot, ci sa aduci altceva(Mazilu si Cocis au debutat cu Cehia la Constanta). Normal ca a renuntat la Nicuelscu si Pancu, ba inca trebuia sa renunte si la Dorinel Munteanu, inca de pe atunci.
Alex_Caine_Rosu (08.02.2010 14:57)
@dadi
Niculescu nu o sa fie niciodata la Dinamo un jucator care e rezerva. El se asteapta sa joace, ca doar e finul sefului, nu o sa se multumeasca acum sa stea in lot sau pe banca. De asta ajunsese An Cristea, cel mai bun atacant in toamna, sa fie rezerva si sa tipe la faimosul antrenor Tzalnar. Pentru ca jucatorii din lot stiu ca unii joaca pt ca au pile (Scarlatache, Moti, Pulhac, Niculescu, Cristea) si altii se pregatesc degeaba sau asteapta pina ajung pe la 25 de ani (vezi Ganea). Un Niculescu in lot pe care tre sa-l bagi si pe el 20-30 de min pe meci (degeaba, ca nu face mare lucru), blocheaza alti jucatori tineri. Si asta e fotbalul, asa a fost mereu, generatiile se schimba si Niculescu e acum balast in lot.
Seychelles (08.02.2010 15:05)
In plus, ia uitati aici:
N2ie: 31 de ani
Margaritescu: 30 (nu stiu exact)
Niculescu: 34
Bostina: 32
Bratu: 30
Niculae: 29
Zicu: 27
Nu vi se par cam multi jucatori mult prea copti de la mijloc in sus? experienta, experienta, dar mai pot toti sau am ajuns cimitirul jucatorilor din Romania?
Seychelles (08.02.2010 15:10)
@ Seyschelles
Foarte bine zis. A mai fost un mare atacant dinamovist, venit tot de la Craiova, pe vremuri. Se plangea ca e rezerva in Olanda ca tot baga antrenorul un pusti in locul lui. Pe pusti il chema Ruud van Nisterooy...Generatiile se schimba si nu-ti poti permite sa blochezi jucatori mai tineri.
Si e fals ce se zice, ca lui ii convine sa fie rezerva si nu comenteaza. Dimpotriva, in perioada Bonetti vocifera prin presa, se tot plangea ca nu primeste sanse, dupa ce a primit in perioada de pregatire cam toate amicalele(in special acela cu baietii de la Carrefour). Nu-i convine sa stea pe tusa, e clar.
Ar trebui sa se retraga la sfarsitul acestui sezon. Chiar daca nu castigam nimic.
Alex_Caine_Rosu (08.02.2010 15:12)
esti cumva the_lord fo flyies? stim foarte bine ce-i place mustii cel mai mult. ciocolata. hai ca m-am distrat destul pe ziua de azi cu grupul umoristic antiniculescu. tot niste neica nimeni o sa ramaneti pentru ca la stadion toti il aclama cand intra pe teren. da voi nici nu stiti unde e stadiounu, daca ramaneti fara net nici nu mai existati.
cekyy2010 (08.02.2010 15:54)
@ Alex
Cred ca vorbesti despre Mugur Gusatu in perioada cand juca la Heerneveen si era coleg acolo cu Ruud van Nistelrooy. N-a jucat la noi, doar la Craiova.
the_lord (08.02.2010 16:00)
cekyy2010,
Esti prea putoi si prea idiot ca sa ma apuc sa iti raspund. Iti zic totusi o chestie. In toamna asta, la un meci acasa, ( spre surpinderea ta cat sunt in tara merg la meciuri)cu Urziceni parca, nu mai retin exact, la tribuna 2 era un animal care striga intr-una sa intre Niculescu si il tot injura pe Niculae. Se vedea ca-i junkie omu de la o posta. Sigur tu erai. Exact acelesi cuvinte le folosea, ca si tine. Totusi mi se pare ciudat ca sti sa folosesti un PC. Nu imi pareai a fi in stare...
the_lord (08.02.2010 16:07)
n-am fost la meciu cu urziceni...doamne ce amuzant esti. nici nu pot sa ma supar pe prostia ta. esti exact ca un batranel senil care ma ghiontuieste cu bastonu =)).oricum nu te crede nimeni ca mergi la meciuri, daca ai merge ai sti ca atunci cand intra Niculescu e aclamat de tot PCH-ul, asta se vede la orice meci sau poate sunt trucate meciurile alea in direct =)). daca tu vrei sa sustii contrariul ,probabil mergi la meciurile altor echipe unde e injurat. foarte probabil esti printre prietenii tai purtatori de lana. vezi ca vine o invazie de muste sa te viziteze finetti.
cekyy2010 (08.02.2010 16:27)
Hai sa-mi dau si eu cu parerea, Rus e peste Margaritescu si Kone la un loc, dar e sub N'doye. In opinia mea un clasament al mijlocasilor defensivi ar arata asa: Ndoye, Rus, Margaritescu si Kone (astia 2 la egalitate). Daminuta pare ca stie fotbal, alfel nu-l luau italienii, dar cred ca e mai potrivit pt postul de fundas. In atac e batalie mare, cu toate ca multi il vad pe Niculescu ca si un fotbalist terminat, eu v-as sfatui sa nu va grabiti. Nu-l vad titular pe Niculescu insa cu siguranta ar putea fi un atu din postura de rezerva.
reddog85 (08.02.2010 16:36)
Si Camataru cand a fost la Hereenven n-a prea acceptat concurenta. Desi el din cate stiu nu l-a prins pe Ruud acolo.
Alex_Caine_Rosu (08.02.2010 17:23)
cekyy2010,
Esti specimen de prost amice. O fi "aclamat" cleo al tau in peluza, acolo la "marii" cunoscatori de fotbal, majoritatea sub 25 de ani, care merg la meciuri doar cu scopul de a mai lua si ei parte la o bataie. Sunt oameni care decat pe Niculescu, pe Danciulescu si pe Mihalcea i-au prins la Dinamo. Asa ca pe cine vrei sa "aclame"? Aaa, mai trebe aclamat si idolul lor Porcea care le plateste deplasarile si le mai da un cico si un burger. Esti penibil la fel ca idolul tau. Nici nu ma mir ca il tot pupi in dos aici. Deh...la fel ca si el, voi nu sunteti in stare sa dati 10 lei pe un bilet, tre sa vi-i dea Porcea. Si Cleo, de ce sa se mai chinuie el la antrenamente sa fie titular pe barba lui. Nu domne...e nasu acolo, se rezolva. Indiferent ca dai pe langa de la 11 m, cu PAO sau in retur tot cu PAO dai cu poarta goala pe langa. Nasu tine minte golurile alea cu steaua si gata, sunt titular. Jet de aici ca imi provoci sila.
the_lord (08.02.2010 18:38)
eu ti-am zis ca-ti dai prea multa importanta, daca ma cobor la nivelul tau ma fac de finetti si ma fugaresc si pe mine mustele dup-aia
cekyy2010 (08.02.2010 21:46)
Bai cekyy2010, da' cit de destept esti tu, bai baiatule, zau ca-i faci mare concurenta bombei sexy care e cuplata cu Tanase ala de la oi! Cum s-a lipit inteligenta si desteptaciunea la tine, mah baiatule!
Eu cred ca sunt 2 posibilitati aici:
1. ori esti un tzutzar al lui Porcea, trimis pe site sa "pregateasca" plecarea lui Marius Niculae, ca na, e foame de bani la oficiala. Am mai vazut in ultimii 4 ani pe aici baieti din astia "din PCH" ca tine care se bucurau ca-l vinde Porcea pe Stefan, Ropotan etc.
2. sau esti Diana Munteanu si faci lobby sa-l bage Tzalnar pe barbata'tu in primul 11.
Altfel, nu stiu dc naiba ar fi cineva atat de penibil ca tine.
Seychelles (09.02.2010 08:25)
Ce va mai ciondaniti cu ceky... jur cu mana pe laziodin ca el e dupa mizeriile aruncate.
M-ar durea sufletul sa stiu ca e altul, sa avem mai multe specimene din aceeasi rasa pe aici.
Liviu Ganea si Paun vor fi din nou imprumutati pentru ca asa vrea Porcea : atacantul nr 3 sau 4 din lot sa fie Niculescu. Nu conteaza ce zice antrenorul (care acum nu zice nimic) da Porcea bani din buzunar numai sa-i fie bine finului, idolul sau.
Porcea se comporta ca un suporter, nu gandeste ca un manager/presedinte sau ce ma-sa se crede el pe la club. Ca sa puna capac situatiei sau cireasa de pe coliva tort, Porcea ar trebui sa-l vanda pe Liviu Ganea lui Jabba.
redmania (09.02.2010 10:50)
Si acum o situatie asemanatoare cu a lui Niculescu : Dean Windass.
Cine plm mai e si asta ?
Windass a debutat la Hull City la inceputul anilor '90 fiind vandut dupa 4-5 sezoane de catre Hull pentru ca financiar au ajuns in cap la vremea respectiva. In momentul vanzarii era considerat unul din cei mai buni jucatori din istoria clubului, bine, ma indoiesc ca multi dintre votanti au vazut jucatorii de la 1904 incoace dar asta e, clasamentul ramane clasament.
Prin 2007 Hull ajunsese in liga a 2-a engleza (Championship) si se lupta din greu sa evite retrogradarea asa ca au apelat la serviciile fostului lor jucator in varsta de 37-38 de ani la vremea respectiva. Windass a marcat cateva goluri importante asa ca Hull s-a salvat in ultimele etape ale sezonului sub conducerea noului manager, venit din iarna. Dupa salvarea miraculoasa a urmat un sezon 2007-2008 de vis pentru Hull si Windass. Echipa reuseste promovarea in PREMIERA in Premier League in cei peste 100 de ani de existenta...
redmania (09.02.2010 11:13)
Ce rol are Windass ? Pai dupa golurile marcate in sezonul regulat inscrie in semifinala de play-off si duce echipa in finala pt promovare pe Wembley. Aici nu face nici mai mult nici mai putin decat sa marcheze golul promovarii (1-0 cu Bristol C) si sa devina o legenda a clubului la cei 39 de ani ai sai.
Imi cer scuze pt lunga introducere dar am facut-o pentru a vedea asemanarea cu Niculescu, pentru a intelege cum e privit Windass de catre suporterii lui Hull (cam asa cum il privim si noi pe Niculescu), dar si cum au actionat cei de la Hull, total altfel fata de Porcea.
Desi o legenda a "tigrilor", Windass nu a apucat sa joace pana atunci in prima liga engleza cu echipa care l-a lansat in fotbal si pe care a salvat-o de la retrogradare si mai apoi a ajutat-o sa promoveze in prima liga. A mai trecut pe la alte echipe cu care a jucat in EPL dar niciodata cu Hull (logic, astia nemaifiind in EPL). Asa ca pt el urma bucuria vietii, sa joace la 39 de ani in EPL cu Hull...
redmania (09.02.2010 11:20)
...Din punct de vedere fizic Windass nu mai era de EPL, as zice ca si in Championship n-ar mai fi facut fata inca un sezon, 2008-2009. In fine, a fost pastrat in lot, a prins vreo 3-4 meciuri in prima jumatate de sezon dar numai introdus de pe banca de rezerve (mai mult asa, gen Niculescu, pt fani). Momentul adevarului a venit pentru el pe la jumatatea sezonului, la meciul de la Man City (anul trecut cam pe vremea asta). La pauza Man City conducea cu 4-0 deja, scor final 5-1. Windass a jucat in primul si ultimul lui meci ca titular. La momentul respectiv s-a luat decizia ca salvarea si viitorul echipei sunt mai importante decat decat moftul unei legende si a unor suporteri nostalgici. Care suporteri se pot bucura mai mult in viitor daca echipa ramane in Premier League decat daca joaca Windass meci de meci dar pica inapoi in Championship. Asa ca l-au imprumutat frumos pe nenea Windass asta in ligile inferioare de unde s-a si retras intre timp (prin liga a 3-a sau 4-a).
redmania (09.02.2010 11:28)
Ce a ramas in urma ?
Hull s-a salvat de la retrogradare in ultima etapa anul trecut invingand toate previziunile care o dadeau cea mai slaba echipa din liga. Suporterii sunt in delir ca mai pot sa-si vada echipa macar inca 1 sezon, 2009-2010, in prima liga si probabil vor fi incantati si la vara ca mai prind inca un sezon, 2010-2011 acolo.
Windass ramane jucatorul lor favorit si il amintesc mereu ca pe "eroul", "legenda", bla bla, toate bune si frumoase.
Probabil si Windass intelege ca nu avea ce sa caute in EPL din moment ce s-a retras in ligile inferioare la numai cateva luni dupa despartirea de Hull... probabil nici acolo nu mai facea fata pentru ca in Anglia se alearga si se pune osul la bataie indiferent de divizie ori Windass avea deja 40 ani si e greu ca atacant la varsta asta.
Ce ar fi putut fi daca ramanea Windass si daca juca mai mult ?
Echipa avea un jucator in minus pe teren, cel mai probabil retrogradau si acum suporterii urlau ca managerul n-a fost in stare...
redmania (09.02.2010 11:43)
...continuare
..sa aduca un atacant mai bun in locul lui, probabil managerul ar fi fost demis, Windass apostrofat pentru prestatii penibile, clubul pierdea vreo 60 milioane euro cam cat e diferenta intre prima liga si a doua (drepturi TV).
Hull ar fi trebuit sa scape de jucatorii cu salarii de 2-2,5 milioane pe an pt ca nu sia-r mai fi permis astfel de salarii in liga a doua, pe scurt un dezastru la club.
Cam asta NU a facut Porcea la Dinamo, l-a readus pe Niculescu anul trecut platindu-l din propriul buzunar pentru ca nimeni n-a fost de acord cu transferul asta. Nu e bine nici pentru Dinamo pentru ca alti atacanti trebuie sa plece imprumut (sau definitiv ?) si nu vom ajunge nicaieri cu un Niculescu aproape de finish...locurile de UCL (=bani) sunt de neatins => tre sa plece Lobont, Danciu, Tamas, etc ... dar Porcea isi vede linistit de "management" si il readuce si pe China...Totul fiind din ciclul Vali Nastase, Stoican, etc.
redmania (09.02.2010 11:52)
Redmania respectele mele pt cele postate. Foarte adevarat de ai zis, dar din pacate trist...
vlad013_013 (09.02.2010 12:20)
@Redmania
Lobont si Danciu au vrut sa plece..ma indoiesc f.f.f.f tare ca Lobont ar fi zis:"Nu plec la AS Roma ..vreau sa mai joc 7 ani la Dinamo poate .poate ajung sa joc si eu in UCL"
Danciu la 32 ani a facut miscarea cea mai inteligenta cu putinta..A plecat la mai bine..Sint convins ca la fel ca Lobont nu a stat prea mult pe ganduri!!!!Dinamovist adevarat este dar banul e mai important mai ales la varsta lui...
Tamas??Exact aceeasi situatie..Ba in cazul lui tentatia de a pleca de la Dinamo a fost si mai mare!!!!O gramada de bani plus posibiltatea de a juca in EPL next season!
irlandezu (09.02.2010 12:27)
@irlandezu
idea lui Redmania e ca dc porcea lua deciziile corecte la timp si Dinamo juca in ChL, atunci jucatorii buni nu ar mai pleca oriunde. Dincolo de ce vor jucatorii, ce conteaza e cum e administrat un club. Iar Dinamo e in......chestia aia!
Seychelles (09.02.2010 12:56)
baiatu cu sechele, smardoi obosit gata, tu nu intelegi ca n-am ce sa mai discut cu un pshiopat ca tine? tot te bagi in seama , duci lipsa de afectiune? nu te mai iubesc mami si tati? marsh
cekyy2010 (09.02.2010 13:11)
@cekyy2010
N-ai vrea sa-ti zic tocmai tie cine ma iubeste... :D
Seychelles (09.02.2010 13:15)
irlandezule, ce te asteptai, sa stea la Dinamo, un club plin de incompetenti, si sa isi puna in pericol cariera de jucatori?Sa ii auda pe borcea si turcu toata ziua spunand prostii pe la tv? Sa fie tzepuiti la bani de porcime la cea mai mica neatentie? Nici daca ar fi ca noi nu ar rezista acolo? Orice dinamovist ar prefera sa plece decat sa fie partas la distrugerea clubului.
si crezi ca pe ei ii intreaba cineva daca vor sa plece sau nu?
Brigantes (09.02.2010 13:25)
@irlandezu
Eu vad altfel lucrurile : Lobont, Danciu si Tamas au fost fortati sa plece de la Dinamo. Totusi "fortarea" a venit din diverse motive in cazul celor 3 :
1.Lobont avea salariu la Dinamo de minim 800.000 pe sezon, un salariu ce nu mai putea fi suportat de Porcime. Astfel ca trebuiau sa taie salariul asta. Cum ? Chiar daca n-au primit o oferta de transfer ci doar una de imprumut au preferat sa-l lase pe Lobont la Roma doar ca sa scape de salariul lui. Nu cred ca Lobont a vrut la Roma avand in vedere ca nu joaca mai deloc si avand in vedere salariul din Romania (nu cred ca la Roma castiga mult mai mult). Sa nu uitam si pierderea nationalei, ca si de acolo se castiga bani chiar daca neglijam aspectul asta.
Daca ar fi acceptat statutul asta de rezerva ar fi ramas la Fiorentina unde cred ca avea salariu mai mare decat acum.
2. Danciulescu n-a fost fortat sa plece di cauza salariului mare de la Dinamo si nici din cauza unei sume imense pe care ar avea-o la spanioli...
redmania (09.02.2010 13:42)
2. Danciu.
Pur si simplu nu s-a inteles cu Bonetti, nu mai era titular de drept si nu i-a convenit treaba asta. A dclarat pana in ultimul moment ca "Nu depinde de mine daca raman sau plec"...apoi mai spunand "daca cineva de la Dinamo ar fi spus sa raman as fi rupt intelegerea cu Hercules"... E clar de ce a plecat, nu pentru bani ci fortat ca nu-l baga antrenorul in echipa.
3. Tamas nu era jucatorul lui Dinamo ci imprumutat de la Auxerre. In vara i-ar fi expirat imprumutul deci Dinamo s-ar fi ales cu ZERO bani, cel mult putea avea un fundas bun de care se putea folosi. Tamas a fost fortat sa plece pentru ca Porcea, Fecali, jucatorul sa mai castige ceva bani. Porcea si Fecali se grabeau... de fapt am fost anuntati inca de la sosirea lui Tamas "sa vedeti la ce echipa mare se va transfera". Nu a mai fost cazul unei echipe mari pentru ca Porcii trebuiau sa se miste repede pentru a mai ciupi si ei ceva.
redmania (09.02.2010 13:48)
@Redmania
Mi-as dori sa fie asa cum zici tu dar eu nu cred..
Pt ce dracu sa ramai in Romania???unde sint scandaluri zi de zi??unde arbitrajul isi face de cap..unde suporterii te scuipa si te injura ca la usa cortului daca nu dai randament..
De ce sa nu te duci taticu unde-i cald si bine???Doar pt ca iti curge singe alb-rosu in vene?????sa fim seriosi!!
Danciu nu pleca daca nu vroia!!!
irlandezu (09.02.2010 13:50)
mai bine ca a plecat Danciu, cel putin pentru el. Isi face jocul acolo unde e, da goluri, e apreciat. Nu putem decat sa facem speculatii pe marginea faptului cum ar fi jucat la noi. Avea momente in joc, cand rata exasperant pentru experienta lui. Sa nu uitam ca Lobont a plecat accidentat, si cred ca era si el constinet ca nu va fi titular. Pe praful asta conteaza mult cati bani castigi. Numai ratatul de Pulhac se complace in postura de fundas stanga pe trei lei. Stiti cum se zice, cat dai, atata face, asa ca eu nu mai am pretentii de la el.
Putin pe langa, la ce ora e meciul cu Universtiatea Cluj?
caineroshu (09.02.2010 13:56)
@irlandezu
In viata banii nu reprezinta totul. Cat despre cei 3 nu se poate spune ca nu au avut salarii mari pana acum in cariera, nu se poate spune ca aveau bani putini la Dinamo si nu putem spune ca la noile lor cluburi castiga mult mai mult. Putem lua din nou pe rand cazul fiecarui jucator in parte sa vedem cam ce mai conteaza pentru ei in afara de bani :
1. Lobont s-a casatorit recent (dupa revenirea in Romania in 2007), avea copilul din prima casatorie aproape (cu actuala sotie nu stiu daca are copil). Lobont are bani adunati de pe la Ajax, Fiorentina si avea un salariu beton in Romania (cel mai bine platit din RO). Titular si la nationala inseamna prime de calificare, diurne, etc. Inseamna selectii, glorie, etc. Indiferent cum mergea Dinamo, Lobont era adulat si aplaudat de suporteri la fiecare meci, indiferent de rezultat. Ce ii putea lipsi ? Ce are la Roma si nu are la noi ? Banca de rezerve ? Out de la nationala ? Nu-si mai vede copilul decat mult mai rar ?
redmania (09.02.2010 13:59)
@caineroshu : Dinamo - U Cluj a inceput la 3. E deja 1-0 pentru "U", gol marcat din penalty, Rus eliminat la aceeasi faza.
@Redmania : La Roma, Lobont nici banca de rezerve nu o are decat sporadic, e al treilea portar.
Brigantes (09.02.2010 14:06)
pai pe blogul lui zice ca de cand e la Roma, e prima oara cand isi serbeaza cum trebuie ziua de nastere. poate asta ii lipsea :D.
caineroshu (09.02.2010 14:08)
2.Danciulescu a adunat si el bani, a fost prin China, are familie in Romania, fetita e destul de mare. La Hercules are 200.000 pe an deci nu pentru bani a ajuns acolo... Nici el nu a mai fost injurat in ultimii ani, ba mai mult era dat exemplu mereu pentru ce facea in teren, la antrenamente, etc. A plecat pentru ca e orgolios si nu vroia sa frece banca de rezerve la 32 ani ceea ce probabil ii grabea retragerea daca situatia ar mai fi continuat. Asa poate joaca pana la 36-37 de ani pt ca pare genul de jucator care mai poate inca multi ani. Deci si-a lasat familia pt un 50-80.000 in plus intr-un loc unde nu stii ce te asteapta ?
3. Tamas are bani atat de la Galata, Moscova, Auxerre, Vigo cat si de la Dinamo (400.000 pe an). Sa nu uitam ca are si tata bani, corect ? Unde mai gaseste Tamas birturi si un commando de spritari ca la Dinamo ?
La Tamas sa zici ca ar fi o provocare sportiva sa joci acolo nu exista romani, in cel mai bun campionat din lume. Dar nu e vorba de bani nici la el
redmania (09.02.2010 14:09)
@Redmania
1.Daca ii e asa de rau lui Lobont la Roma poate se intoarce la Dinamo nu??Unde e mai frumos decat la Dinamo??Scandaluri saptaminale,reduceri de salariu,etc,etc...
Pt ce sa mai fie in vizorul lui Lucescu????Pt o nationala de rahat care castiga doar cu Andora????Sa fim seriosi!
2.Da , pt un fotbalist care se apropie de safrsitul carierei banii reprezinta TOTUL!!!
Torje de ex.poate sa mai astepte..Lobont si Danciu nu!
irlandezu (09.02.2010 14:12)
doamne ce lovitura am da ... daca am aduce titlu` cu nr 19 ... sa moara toti spurcatii ! Forzza Dinamo ! Muuuuue stOAIA !
pitic (09.02.2010 14:12)
@Brigante: multzam. Asa stiam si eu dar m-am uitat pe net la gașca slugilor proastetv si era altceva. Ca tot il lauda cineva pe Rus mai sus. La fel am avut si eu impresia la primele aparitii in tricoul lui Dinamo. Dar cand s-au scurs etapele si si-a aratat cu adevarat "valuarea" am inceput sa ma iau cu mainile de cap. Cat de panarama e si tot rezista in lotul nostru. Iar mi-am adus aminte de golul (de fapt golurile, fenchiu Tamas) luat cu Timisoara, cand a calcat pe minge si s-a (si ne-a) facut de ras.
Cred ca a cantarit bine Danciu cand a ales Spania. Obiect: promovarea. Crezi ca daca ajung in Primera, nu are soarta celui de la Hull City? EU zic ca da. Si eu unul prefer sa rateze la aia nu la noi.
caineroshu (09.02.2010 14:17)
irlandezu
1. Probabil din vara il vedem inapoi la Dinamo pentru ca nu cred ca Roma vrea sa-l cumpere si daca tot e a 3-a solutie de portar acolo cum zice Brigantes e cam mult sa-i dai asa salariu unui jucator de 32 ani chiar si pentru Roma. Mai bine isi ia un al 3-lea portar tanar, salariu mic.
2. Las-o naibii ca 50.000 nu inseamna totul...pentru Danciulescu. Poate pentru Pulhac sau Alexe care joaca pe 30.000 inseamna totul.
@Brigantes
Rus e cel mai slab jucator de la Dinamo dupa Scarlatache.
redmania (09.02.2010 14:21)
Mey sa nu credeti ca aia de la Hull City i-au dat spitzul in cur lui Windass si gata sunt suparati pe veci. Pai hai sa zic se ce s-a mai intamplat ca sa nu credeti ca povestea are final nefericit
In vara asta cei de la Hull au organizat un meci amical cu Aberdeen, echipa la care a fost transferat jucatorul la mijlocul anilor '90 cand era in mare vana. Cateva saptamani au organizat o campanie de genul "Veniti sa-l vedeti ultima data pe Dean in tricoul lui Hull" bla bla, ceva frumos i-au pregatit pentru ca stiu ce inseamna suporterii si stiu cum sa cultive relatia asta, club-suporter.
Stiu cum sa aduca suporterii la stadion, cum sa scoata bani de la suporteri, etc. Dar mai intai conducerea clubului OFERA, RESPECTA suporterii si abia apoi CER.
Un exemplu : Pana in toamna biletele costau 30 lire intr-un anumit sector si au marit preturile la 34 explicand printr-un comunicat de presa ca clubul are ceva probleme cu banii...
redmania (09.02.2010 14:32)
@irlandezu
eu cred ca e mai putin imp ce vroiau Danciu si Lobont. Imp e ce vrea Porcea:
SA VINDA JUCATORI SI SA ADUCA REBUTURI PE DRATIS!!!!
ce o tot dai dc nu vine Lobont la Dinamo? Pai vrei sa se autoinvite?
Seychelles (09.02.2010 14:32)
Cum au reactionat suporterii ? Pai saptamana trecuta Hull a avut 3 meciuri acasa, cu Wolves sambata, marti cu Chesea in restanta si din nou sambata cu Man City si s-au jucat toate 3 cu peste 24950 spectatori, capacitatea arenei fiind 25.000.
Da' inainte sa mareasca biletele au construit stadion nou-nout din temelii de sta tigrul in coada.
Altceva, l-au luat in 2009 pe Hunt cu 3,5 mil si au primit acum oferta sa 5 milioane pe el. Ce au facut ? "Il vindem doar daca primim o oferta nebuna pentru noi. Asta inseamna 7 mil". Si nu l-au dat ca n-au de ce...prefera sa ramana in EPL ca vin 60 milioane in vara...si daca nu raman, no problem, pot sa-l dea atunci pe Hunt sau orice alt jucator. Dar oamenii au niste obiective si lupta pt ele, nu-si bat joc de echipa, de suporteri, etc.
Daca avea Borcea 5 milioane pe Torje, alerga cu el in spate pana la destinatie...si pe urma zicea "am dat 1 dar am adus 3, cum care : Oparitza, Bostina, Nastase. Batem steaua !"
redmania (09.02.2010 14:40)
@seychelles
Lobont s-a dus la Roma pt bani si pt Serie A!!!Ramane caine rosu dar banul e mai important!!
Nu s-a nascut inca acel MARE CAINE ROSU care sa refuze bani multi din campionate puternice sau ma rog de la arabi!Hai ma baieti ce dracu??Nu mai vorbitzi din carti!!!Realitatea e alta!
irlandezu (09.02.2010 14:43)
Tot respectul pt. Clau, Danciu, Petre sau China.
Dar asta cu repatrierea elefantilor nu are cum sa fie o solutie buna, nici macar pe termen scurt. Merge cel mult pt. intinerirea echipei de old-boys, ca Oneata si Multescu au cam terminat benzina!
Costel (09.02.2010 14:44)
deci pt irlandezu, Lobont si Danciu au plecat pt ca-i injurau suporterii...
ITI VINE SA TE IEI CU MAINILE DE CAP!!!
Seychelles (09.02.2010 14:45)
@irlandezu
Explica-mi, te rog, dorinta lui Paun de a merge la Iasi. Cum, a ales el sa lase Dinamo pentru bani mai multi ? Sau cum ? Uite aici :
"Adrian Cristea poate răsufla ușurat. Este acum jucătorul lui Dinamo în totalitate, iar asta ar putea să scadă din suma de transfer pe care Borcea o cere pentru o plecare a sa în străinătate. Mai ales că, acum, Păun a fost cedat la Poli Iași și astfel s-a rezolvat problema celor 50% din suma de transfer în străinătate pe care alb-roșiii ar fi trebuit să-l acorde grupării din Copou.
Plecarea lui Georgian Păun de la Dinamo a surprins, mai ales în condițiile în care atacantul se afla pe lista preferaților tehnicienilor Dinu și Țălnar. Oficial sau nu, cei doi antrenori s-au opus plecării vârfului în vârstă de 24 de ani, care a reușit pentru Astra, în turul campionatului, o "dublă" contra Stelei, dar voința șefilor s-a impus în faÈa solicitărilor dinspre banca tehnică."
redmania (09.02.2010 14:55)
@irlandezu
chiar te faci ca nu intelegi sau nu vrei sa pricepi?
noi nu spunem dc s-a dus Lobont la Roma, ci vrem sa stim dc i s-a dat drumul sa plece la Roma? Citi bani am luat si ce am facut cu ei? Cumva a luat Fecali banii pt ca era proprietarul de jure al jucatorului? Care e strategia acestuio club dc isi vinde fiecare jucator bun si raman numai ciurucurile? Investim in juniori? Unde, ca nu se vede!
da, fiecare jucator vrea sa plece la mai bine, asta nu inseamna ca si trebuie lasati de fiecare data! Danciu a plecat pt s-au purtat (IAR!!) mizerabil cu el. Ceilalti au plecat ca au fost vinduti, nu s-a trezit Dinamo fara ei. Asta e strategia lui Porcea, sa vinda in nestire si sa nu investeasca nimic. Ce o tot dai mereu cu "au plecat la mai bine"?
Pe mine ma intereseaza stratgia clubului, nu ce vor jucatorii.
Seychelles (09.02.2010 14:55)
@irlandezu
Mai postez o data o anumita parte din text ca poate scapa la o prima vedere :
"...dar voința șefilor s-a impus în faÈa solicitărilor dinspre banca tehnică."
redmania (09.02.2010 14:57)
Deci ca bonus ca sa ne pierdem Printesa l-am dat gratis si pe Paun (un jucator promitator)? Ce mutare, marca porcea. Urmeaza sa-l dea gratis albanezilor pe Liviu Ganea, ca sa-i scada pretul lui Zicu.
Costel (09.02.2010 15:01)
"... Eliminat in prima repriza, Laurentiu Rus a intrat din nou pe teren in repriza a doua..."
Baiatul asta e cumva ruda cu Scarlatache?
Costel (09.02.2010 15:14)
La Dinamo, managementul e ca din zona crepusculara si noi ne invirtim in jurul ideii ca Lobont a vrut sa plece la Roma. Da, o fi vrut, ca nu l-or fi facut aia pachet, dar si Porcea a vrut sa-l vinda, ca doar nu i-o fi pus Lobont sula in coaste sa semneze actele de transfer.
Eu reprosez aici faptul ca pierdem jucatori si banii obtinuti nu se intorc la echipa ci in buzunarele kkactionarilor! Asta ma intereseaza, nu ca vrea nu-s ce jucator sa plece.
Seychelles (09.02.2010 15:24)
@seychelles
borcea l-a dat ca sa scape de salariul imens pe care il avea..iar lobby batea tare din picioare ca un copil mic plangand in hohote si spunind:"Nu vreau la AS Roma,nu vreau la AS Roma,eu vreau la Dinamo!"
irlandezu (09.02.2010 16:13)